26 Eylül 2010 Pazar

aklım, fikrim..







~ ~ ~






rüyaya dalacağım birazdan..
misler gibi bir rüya için daha..





















~ ~ ~




"hayatım" olabilen biri bulunca, yapabileceğimi düşündüğümden hatta düşünmediklerimi yaparken buluyorum kendimi.. fikirler, düşünceler, yetenekler birleşip, adımlarını daha emin atıyor yarına doğru..
iki kişiden değil, "biz" den oluştuğunu görmekse tatminkarlıkta bulutlara çıkartıyor ruhumu..

bazen lezzetsiz an'lar gelince üstüme, gözlerimi kapatıp, replikleri duymam sesinden yetiyor..
ağlamak da güzel o zaman, gülmek ve susmak da..







~ ~ ~






gitmediğim yerlere gitmek, gidilmişleriyse özel kılmak..
istediğim bu, biliyorum ki istediğimiz bu.
sırtımızda çantalarla tabana kuvvet belki, tren ya da otobüs, gemi veya uçak..

belli mi olur?




























~ ~ ~






ama şunu biliyorum ki; ne olursa olsun, kalbim hep doğru yolu bulabilir. 
isterse daima yapabilir. ve inanıyorum ki, vazgeçmeye hiç niyeti yok..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..