14 Temmuz 2012 Cumartesi

Şuursuz Peri & Sokak Kedükü ;)

perşembe günü özel bir gündü..
arkadaşlarım, sırdaşlarım..

dediniz "gözlerin niye doluyor senin ya?" diye.
doldu, ne yapayım..
o kadar özlemişim ki öyle sohbet etmeyi, laflamayı, kıkırdaşmayı..

ya ben sizi gerçekten çok sevmişim..
:')


kendimi sağlam bilirdim; "nihahoo, sarhoş olmam olmm ben!" böbürlüğünde biriyken 3 bira elimi yüzümü dağıttı. :p
sohbet tatlı oldu mu, su da yetermiş aslında..


evren nazardan, kötülüklerden hep korusun bizi.
öncelikli olarak CİVELEK AİLESİ'ni.
:D :D

yaaaaaaaa..
aile görüşmelerine başlayacağız.
vallahi ağlarım, mutluluktan sümüklerim aka aka ağlarım.



Sizi çok seviyorum ben..
iyi ki hayatımdasınız..
:)

1 yorum:

Yasemin dedi ki...

:) güzel kadın, duygu pötürcüğü oldum okuyunca..
6 ekimden itibaren evimin kadını olarak siz güzelleri sevdiceklerinizle birlikte ağırlamayı hayal ediyorum :) canımsın...

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..