19 Haziran 2010 Cumartesi

herkes söylüyor bir şeyler, benim de söyleyeceklerim var..

bugün bugün bugün..
gece kopan gürültüyü, deprem sanıp gerilmemin üstüne, apartmanda çarpılan çelik kapı ve dışarıda yaşanan tartışmayı da eklersek misler gibi bir uyku çektiğimi söyleyebiliriz.. kime göre, neye göre? o değil de söyleyeceğim şey, o kaDar göz açıklığına, bir O kaDar da dinç uyanmam ne harikayadı.. (:

önceden planlanlamış bir program..

önce su, su, su..
yattı mı su?

şimdi sıra telefonda..
aldık, çalıştırdık, çalıştı çünkü..
eve geldik, çalışmaz oldu Zibidi. ağzını yüzünü kırdığım eşşşşoğleşşek gÖt hAYVAn..
üzüldüm, üzdüm..
utandım, suçluydum, özürler ayaklarının altına serile.. (:

okul okul okul..
berocuğum yok idi; emd'den 21-19.2=1.8 puan ile kaldığımı da öğrenince bir rahatlık, bir huzur ki.. ~yok öyle bir şey~

günberim ordaydı, günberiiiiiiğğğmmmmm..
yimek yendiii, oyghh..
doğruca elektrik futrası yatırılmaya gidinildi, yapınıldı, edinildi, aferin bferin felan..

ikan dediysem eğer iknadır o; ikna edilen G.E., Eftichis'in evine tarafımızdan getirildi. evde mevcut alkol, tütün ve türevleri bir güzel bitirildi.. gülündü, eğlenildi.. ayghh.. öperim, yiriğğmm..

sabah yine telefon teslimi yaptıktan sonra, temizliğe gideceğim. arayın beni, gelirim size de. 80 tl. hadi sen tanıdıksın. sana 79,99 tl. ;)

öperim hep..

eftichis'i ne çok severim, hep..
 :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..