28 Ocak 2011 Cuma

tatil güzel..

güzel tatil..







iyi bir şey tatil..











mutlu..


















yumuşacık..





















ama FİNALLER!



ama ASTRONOMİ!









hayallerim değil bunlar, TEORİK HESAPLAMALAR sonrası 2010-2011 eğitim-öğretim döneminde mezun olabilitem; VUHUUUUUUUHUU kadar rahat.

lâkin..

UYGULAMALARDA ben ne yapıyorum; KALIYORUM!



lanet olsun, KALIYORUM!











hırslanırım, yaparım ben, yaparım ya, bokum gibiler mezun olabiliyorken ben neden olamayım ki?
NEDEN?!






ÇA  LIŞ  MI  YOR  UM !!

ben ÇALIŞMIYORUUUUUUUUUUUUUUUUM !!













çok kötü hissediyorum, çok fena.

her düşündüğümde oturuyor içime taşlar; a ha da tam buraya kadar..

















şu var gülümseyip, hayaller kurmama sebep, geleceğim, mezuniyetim, ismim adına;

  1. kıymetlim
  2. halen mezun olmamın teorik olarak mümkün olması















lütfen..

uzun bir süre ayaklarımın bastığı yerler pek rahat olsun, kolayca ve zevkle ilerleyebileyim yolumda..

















..lütfen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..