27 Nisan 2011 Çarşamba

bu aralar canım sıkkın gibi..
yok, sıkkın..

o'ndan mıdır, ondan mı bilemiyorum.
biraz biraz değişikleşiyor sanki bir şeyler..

unutkanlık başladı bu aralar..

kırılganlık..

"kızsal dönem o" değil, olsa keşke, geçeceğini bilirim 3 güne..

annem facebooktan vakit buldukça benimle ilgileniyor..

azıcık buluyor belki ama, o azıcıkta da gözlerime tuvalet kağıdı sokmama sebep oluyor.

aradığımdan birilerini "dertleşecek" (dersler, sevdicek hasreti, dersler, ev, dersler..), gönül çıkıveriyor karşıma.


param yok..
10 tl ile 15 gün geçirebilirim sanırım.
otobüs kartım yok..
arabam var ama benzin koyarsam. param yok ulan, param!!

yok..


sevdiceğe sığınamıyorum..


"bugün şöyle oldu, bugün böyle" vidividisi değil, dün farkettim, nihat doğan var karşımda..
neden ki?








şey..
ben biraz zor durumdayım da..




ilgililere duyurulur..






ilgi ilgi ilgi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..