28 Nisan 2011 Perşembe

o kadar doluyum ki sana karşı; kelimeleri yetiremiyorum..

çok seviyorum seni..
canımın içi..


umutsuzluğa kapıldığım her an, aniden belirip umutlarımı kendi sırtına alıp taşıyan bir adam var..
elimden tutan..

21 ay..
2 seneye adım adım..
2 sene..

ruhumu temizleyen, gözlerimi parıldatan, nefesimin tadına vardıran bir eşim var..
teyzesi de demişti zaten "ayy kısmeti çok açık bu kızın" diye..
şükrediyorum..  :)


ilk ankinden daha farklı seviyorum, daha olgun, daha değerli..
her an daha çok..
her gün "aşk güzelmiş be aslında" diyorum, bilmediğimden, öncem olmadığından..
ilk aşk..



içim kıpır kıpır..
eğer ki O varsa, kendimi daha güçlü hissediyorum, daha güvende, daha huzurlu..


film izlerken, korkacağımı hissedip, kedi gibi kıvrılıp sığınıyorum, sokuluyorum göğsüne..
etrafımdan çelikten surlar.. :)



en tatlı uykunun olduğu yer, sevgilimin yanı..


açlık da güzel O'nunla, beş parasız olmak da..
fatura sırasında beklemek de..



kendi çamaşırlarımı makinede yıkarken zevk alacağım ben?!
yeakk yee!! :p
O'nun çamaşırlarını yıkayıp, asıp, katlayıp, yerleştirmek garip bir haz duygusu doğuruyor bende..




gönlümün sahibi..
seni çok özledim, çok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..