18 Şubat 2012 Cumartesi

14 şubat mı?

fiyuu..

en heyecanlısı, en gergin ama en huzurlusu, en aşklısı idi..
bugünler gelecekteki günlerin belirtileri..

sevgilimden içten içe istediğim ama beklemediğim bir hediye aldım ki..
sözler bakışmalardan sarfedilemese de.. :)

Çok seviyorum..
huzuru buluyorum..
ve maddesel dünya umurumda olmuyor..

çünkü O, benim istediğim dünyayı yanındayken bana en güzel haliyle sağlayabiliyor..




kayseri'den aklımda kalan söylemler;
ananeden gelen; "ebbboooooğğğvv.. ne güzel olur sizin çocuklarınız. gadasını aldıııığğım!""
anneden gelen; "ee bak, dünya gözüyle gelinini de gördün."
teyzeden gelen; "kuzum benim, çok özlemişim seni."
babadan gelen; "hoşgeldin Zeynebim."
haladan gelen; "güzel kızım, bak ben ankara'dayım. arada sırada gel bana. telefon aç. özlerim ben seni."



Muratımı gördüm 1 ay sonra ya..
elimizde kahve, sadece parkta elele otursak da yeterdi bana.
1 istedim 1000 geldi. :)



olmm!!
o değil de, ne biçim yendim seni tavlada.. ;p



her şey için minnettarım..
en çok da, sana sarılabilmekten..

sesini çıkartmadan, otogarda 1,5 saat; iki büklüm durarak, ben uyuyayım diye mis gibi bir cennetim olduğun için..


iyi ki varsın hayatımın anlamı, yaşam destek ünitem..
iyi ki varsın..
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..