1 Ağustos 2010 Pazar

bulduk, sonunda bulduk..

çok zor..
aslında kolay ama 3-5 ya da 10 adım ilerisini düşününce olmuyor işte.
"aldık mı tam alalım, ooooh uzun süre kullanalım.." dedik.

düşünülenler, düşündürenler..

"NE GÖRDÜM?" ile başlayan olaylar şöyle devam etti;

1. Dendi ki;

BMW Vision Efficient Dynamics




of offf..

sonra ben ne göreyim..
allahım garip bir duygu doğuverdi..


2. Dedim ki;

BMW GINA Light Visionary Model

uzun süre bakışmalar, farklı açıdan görüşmeler, araştırmalar..

Muratım'ın bir porsche öneri sonucu, aylar önce yolda görüp de tanımlayamadığım kupe~sedan karışımı bir şey geldi aklıma ve buldum..


3. Demeye devam;

Porsche Panamera Turbo





bunlar ne?
allahım bunlar neeee?!

ama hayır, çok göze çarpacaklardı, nazar felan.. daha mütevazi görünümlü, aile arabası gibi bir şey makul olurdu sanki..


4. Dedim ki;

Volvo S60 Concept


konuştuk konuştuk konuştuk..

Ben : Hayatım, bu iyi bu, bizlik bu. ohh miss.. :)
Muratım : Sığmayız ki Zeynebim biz, 6 kişilik bir araba olmalı bizimkisi..
Ben : Ee n'olcak?
Muratım : Daha geniş lazım bize..


"surf" ne demek surf.. her sitede aşırı sürat yaparak dakikası birlik vakitlerde bulmaya çabaladık..
bulduk ama..


5. Dedik ki;

Nissan Forum


şimdilik ~şimdilik bu aralar bizim için uzun bir süre~ seçilen bu gibi..
tamam yine dikkat çekeceğiz ama 6 kişilik rahat, geniş bir arabamız olmuş olacak.

hem de "TIME OUT BUTTON" u olan tek araç. ;)




kısmet.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..