23 Ağustos 2010 Pazartesi

klbk

~


garip hissediyorum sadece, bir değişik..
belki de bugün saran ankara soğukluğundandır, belki başka bir şeyden.

düşünmek istemiyorum öncelerini, olanları, hataları ya da törpülenmeleri..
ama bugün birikmiş oldukları yerden rüzgârla çıkıverdi birkaç sayfası..
halbuki nasıl da güzel gizleyip, kitlemiştim üstlerini anahtarlarını fırlatıp atarcasına..
istemiyorum böyle olmasını, istemiyorum..

yardımcı olunabilecek tek şeyse, farkında olunmasıydı bu durumun.
şükürler olsun..
allahım..

sadece lafta kalmasın; gerçekten ne hissettiğimin farkındaymış durumu lafta kalmasın..
lütfen anlamlaştıranların eseri olan hayatımda kilitlenecek olaylar olmasın..

bugün söylenenler gibi, verilen tepkiler gibi, yürürlüğe konulsun..
güvenini tekrar kazanabilsin kendine güvenip, onaylanırcasına..
hata yapmış olmak istemiyorum ya da kullanılmış olmak..

ama biliyorum, evet biliyorum..
güveniyorum kendime, güvenimin güvenilir olmasına..
lütfen, yanılmış olmayayım..
lütfen..


~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..