31 Ocak 2012 Salı

evet..
bazen ringe "KIRRRMIZIIIIIIIĞĞ KÖŞEDEEEEEEĞĞ ZeeEEEEYNeeeeEEEĞĞĞĞP" davetiyle çıkıp, pata küte dalasım geliyor.

ama öncesinde elimi belime koyup, popomu dışarı çıkarıp, hafif dizimi kırıp, gözlerimi de kısıp, dişlerimin aşırı sıkılmış ve kafamın sağa sola sallanan halilye "BİTTİN OLMM SEN!!" demek istiyorum.



sonunda da "ya sevgilim, özür dilerim, oraya vurmak istemedim.." demek..





hayır yani geçerli bir sebep olduğundan ya da olacağını düşündüğümden değil..
bazen bu sadist taraf bir pörtlüyor ki sormayın.

ahaa da şöyle izliyorum dışarıdan kendimi;  'O_o








her ne olursa olsun..
ya da her ne zaman..
ne kadar km olursa olsun..
ya da dakika farkı..

kalbim ve beynim tek bir şey diyorsa (bu genel olarak anormal bir durum, varsa harbiden ulan); o doğrudur.
benim hayatımdaki en doğru o; Viktorish..


huyunkurusun..

Seni Seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..