24 Mayıs 2010 Pazartesi

ateşim var, yanıyorum, sirke kokuyorum..
neymiş efenim; sirkeli su, ateşi alır, ağzını yüzünü kırarmış.

her yerim acıyor.
şimdi bak; sağ ayağımdaki yüzük parmağım kaşındı, üstü.. nasıl nasıl hem de?! hissettim, acıyacak canım. yavaş yavaş, ağır, sessiz sedasız yaklaştım kendine. belki de farketmeden yapabilirim diye. tırnaklarım da uzun değil ki anacım.. 2 yavaş hart hurt ile inleyen nağmeler oldu mu tavan?!

uyumalıyım, ihtiyacım var, uyumaya halim yok.
eveeeeet, yok.
allah seni inandırsın bak !!
allaaaaaaaah!!
Ô_o

ha bir de şey var içimde, enerji patlaması. öleceğim sankim. azıcık kaldı vaktim..
böyle omuzlarım içten içe oynuyor, kafam sağ-sol demokratik bir ritim tutmaya çalışıyor.
ama olmaaaaz, birden gözüme gözüme rte pörtlüyor.
tövbeeee!!

okancığım bayülgenciğimi pek sevesim geldi.

muratıma haykırıyorum; sayııııııııııığğn bayııııııııııım!!
dediğim gibi, dediğin gibi..
dediğimiz gibi olsun.

ilaçlandım tarafından, gündüz vaktinde düşüverdi ateşim sayesinde. :)

seviyrum polça..

bi de sana bir şey vercem ben, süpriz ama. ama hep süpriz..
sus sus..  :p

berkay yine çılgına bağlamışçasına assassin's creed 2 yükle diye azraillik yapooor başımda..
yapmıycam neyn!
yapmıycam uleeeeeeeeeyN!!

oygh.

günberüüü..
sen bana bak, iyi et.
ballı pekmez, o hiç tükenmeeeez..
ihiihh :p

iyi geceleeeeeeer..
:*

1 yorum:

günseli dedi ki...

canımın içi tatlı bebişimmmm ne zaman oldu,ateşler içinde kaldın da ben uyudum mu aman tayrıııımmm kızdım kendime bide rte ye:p

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..