18 Mayıs 2010 Salı

gitaaaaaaaaaaaar hiroooğ

şincik şöyle böyle bir salgın var ya 1~2 senedir; müthiş gitarist felan..
salgın evet; tekil olarak çok eğlenceli olmasından mı, yoksa stüdyoya giremeyenlerin girmişler gibi hissetmesine neden olmasından mı,  kendi kendini yine kendi kendine kanıtlatabilen bir durum olmasından mı yoksa bilemiyorum.. hepsi birden de olabilir pekala..

6~7 çeşit tür, alt tür.. konser kayıtları da dahil olmak üzere ne ararsan var diyemem ama eklenti paketleriyle 3 bin-5 bin belki de 5-10 parça daha yüklenilebilir olması da öpülesi durum olabiliyor.

izledim bir süre, sene başında bilgisayar klavyesini mıncıklayarak başladığım buluşma vakitleri 2 hafta öncesinde beşevler'deki bir guitar hero tükkanından aldığımız randevuyla pekişmiş oldu. pek de iyi oldu. cüzdanımız da bir hafifledi ki sormayın.. (saati 5 tl, kişi başı)

vokal-bas-gitar-davul olmak üzere odalara doluşan kişiler değişli tokuşlu, bazense çivilenmişçesine sabit makamlarıyla oynuyor bu zımbırtılı düdüğü..

sevdim, eğlendim..

bora var bir tane, bizim bora, severim.
hele ki o ne zaman aldı bagetleri, gülmekten gözümde yaşlar, karnımda ağrılar doğuverdi. sen çok yaşa bora..

burkay var bir tane, bizim burkay, severim yine.
tanrıııııııığm, yarebbiiiiğm!!
aklıma geldikçe ölesim, kafamı duvarlara vurasım geliyor. basçı olmalı o, niye tutturduysak mikrofonu al diye..
argo margo kargo felan serbest hepsi. beynimizi zikercesine çığıra çığıra, notayı bulma tabiriyle do re mi fa sol la si do 'yu bu kadar detone söyleyebilen bir ses daha yoktur sanırım.
durum; sağ tarafımda bora, bas; sol tarafımda burkay, vokal..
burkay bağırıyor, sol kulağım çın çın çın, bora ona kızıyor bağırıp, küfrediyor, sağ kulağım mıncık mıncık..
sağır oldum hep.

hele ki var biri; murat, Ömer Murat, en sevdiğim..  :)
eline ne de yakışır gitar, baget, bas felan.. hepsi de valla.. öperim ellerini..
her işin üstesinden gelir.
evet.
vokal accık birazcık sanki. ;p

ben, kendim, sinem, zeynep sinem.. bir şey diyemem..

eğlendim ben hep, söyledim anlattım.
gidin, gidelim, oynayalım, eğlenelim, paramız da kalsın ama yine..

beşevler guitar hero, karış karış mavi at kafe'nin yanıbaşı hemen. 11'de açılıyormuş.
10.30'da gidip de bekledik açılışını.. evet, yaptık..

aramızda kalsın, vokal yok de, sonra halledersin. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..