16 Mayıs 2010 Pazar

tepki değil bu değişiklik. olması gerekendi bu çoook önceden. (tepki tepki, azıcık da olsa tepki)
"kafama esti" durumunu yaşamak istiyorum, biraz tikilik, biraz kıroluk, biraz kokoşluk felan hepsi olmalı bu sefer diye düşünüyorum. "insanlara dair, yaşadığım olaylar bu yazdıklarım" ın yanında, beğendiklerim, sinirlendiklerim, sevdiklerim, futraflar felan da olacak.
ay bak şimdi, bunu yazıp da uyarmış olmak de istemiyorum hani.. ama belki bazen hayatımın reklamını da yapasım tutar. olur yani bu, tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü tükkanı ya hani.
bir de hep dikkat eden ben güzel mis oygh müthiş Türkçe'ye, bu sefer pek rol vermek istemiyorum.
kısmet diyorum bir sonraki satıra geçiyorum.
önceden yazdıklarım mı ne oldu? sordun tamam, vereceğim cevap.
sildim hepsini, tereddüt içinde kalmadım değil, unutacağımdan değil yazdıklarımı, hatırlamam daha kolay olsun diyeydi onlar ama tümü seç ve sil ile bitiverdi hepsi 2 tık yahu. bak bir kez daha diyorum; 2 tık.
yaptım muzur cadı, yaptım diye de bağırıyorum burdan sana..
sonra sonra ne diyeceğimi unuttum.
hatırlayana kadar devam; değişiklik olsun, tepkiler ne derece yüksek, ne derece ılımlı olcak, reklam mı kokacak bu hareketler (uyardım -> tikikıro) felan..
hatırlamamaya devam ederek söyleyeceklerimi ilk dolaylı tümleçli zincirleme isim tamlamamı yapıyorum.
yaptım.
hepsini ben yaptım..

öptüm bebek!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..