20 Mayıs 2010 Perşembe

unuttumhepunuttum hepseninyüzündenhep amahep

komşular iyidir..
komşu komşunun külüne mülüne de muhtaçtır..
komşumuz var; ebru abla; geri kalan 39 dairedekilerin dışında..
the best of diyerek, damarlarımı tikiliğe vurarak, mübalağa ediyorum.

sevgili ebeveynlerimiz yok burada. (ebeveyn türkçe değil, yazdıkça daha da bir batıyor göze, göz bebeğine.)
-->> buraya tikkaaağğt!!  çok sorum var çok, yardımınıza ihtiyacım var..
tekirdağ'da uzun süredir devam eden 2. balaylarının (balayılarını olmaz gibi ~ bal ayıları gibi oluyor o zaman) 2 virgül arası kısımlarını dolduruyorlar.. dolaşıyoruz kardeşceğizimle; yavru cenk!! :)

teyzem bakma niyetinde bize, eniştem pek ala, yeğenim bıyghh!!
sus sus..  Ô_o

ebru ablamızı tercih ettik. yan komşumuz. ablamız gerçekten de.
yemek de yaptı bize, çay da demledi.
sohbeti de pek lezzetli..

asıl konu, çocuklar içerideyken içilen booool köpüklü kahve ve devamındaki fısır fısır cümleler..  >:)

şimdi ben bunları yazıyorum ya, bir şeye bağlamaktı amacım, şöyle "vay be, anasının gözü, nasıl da bağlamış uyuz şey" diyebileceğiniz bir şeylerdi.
ama anlaşılan yapamayacağım, evet!
tamamen konunun dışında, konuyu unutmuş olmanın verdiği yeni konuyla yaşama çalışıyorum şimdilik..

fena da hissediyor kendini böyle olunca, garip, değişik duygular felan..

o değil de diyeceğim o ki; komşu komşunun güler yüzüne, fındık gözüne, el yapımı ekmeğine felan muhtaç gibi..
bazı bazı..

yeriğğmm, zeytinli ekmek!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..