27 Mayıs 2010 Perşembe

ben dün bunu gördüm..






aslında şöyleydi;
bir elinde ayfon, diğerinde bilekberriy, kucağında luğiz vuğiton çanta, ayağında lakost..

" ohaaa, bayağı paracıklı bu! " didim..


sonra bir not defteri, bir de eskiz kalemi çıkarttı kendisi..

başladı..
 çizdi..

yine çizdi..











kalemi oynadı hep..











                    


                   







         


işte öyle..







sonra, dayanamadım çektim futraflarını.
il anda filaş patladı tabi. döndü, baktı.
utandım, güldü, güldüm.. :)

" çizimlerin.. " dedim.
" beğendin mi pozlayacak kadar? " dedi.

arkasında oturanlar, hepimiz seyreyledik. otbiste o kadar çalkantıya, o kadar sallantıya hiç çızıttırık olmadı kağıdında..

bu yaptığı da dediğine göre; türkiye'ye yerleşmiş bir uzaylı..
yeşil, bol gözlü.. ağzında sigara, üstünde peace tişörtü, diğer elinde pankart, çoraplar dize kadar çekili..
pankarta ne yazacağını bilememiş henüz..

"alabilsem eskizlerinden bir tane" dedim, "dergiye gidecekler, yoksa.." dedi..
kalemine hayran kaldım.
o kadar sadece..

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoooğğpbaağğ..